Daj się poznać!
- CZYM JEST GOOGLE MOJA FIRMA?
Wizytówka Google to darmowe rozwiązanie, które pozwala pozyskać klientów ze swojego rejonu. Jeśli prowadzisz lokalny biznes to niewątpliwie powinieneś skorzystać z tego narzędzia. Dzięki narzędziu Google Moja Firma, bardzo szybko dotrzesz do klientów ze swoimi usługami, ponieważ obecność w mapach pozwoli klientom na dostęp do Twoich usług, godzin urzędowania i dokładnej lokalizacji firmy. Optymalizacja wizytówki i regularna aktualizacja pozwala osiągnąć spektakularne efekty, które są widoczne już po paru tygodniach!
Dlaczego warto?
- CO DAJE PROFIL FIRMY W GOOGLE
Google moja firma jest idealnym narzędziem dla lokalnych firm, które chcą być widoczne na mapie w Google. Narzędzie to mimo, iż jest w pełni darmowe i dostępne dla każdej firmy, pozwala osiągnąć naprawdę dobre rezultaty. Oprócz obecności na profilu zdjęć, filmów i informacji firmowych, jest także możliwość dodawania wpisów, np. ze szczegółami aktualnej oferty, co bez wątpienia wpłynie korzystnie na odbiór marki. Dobrze wypełniony profil i odpowiednio dobieranie treści ze zdjęciami, pozwalają bez wątpienia na uplasowanie się w czołówce lokalnych firm.
Widoczność
Profil pozwoli Twojej firmie dać się poznać na lokalnym rynku, dzięki czemu Twoja marka nie będzie anonimowa. Klienci będą mogli poznać ofertę i skorzystać z Twoich usług, co w związku z tym przyczyni się do większych zarobków. Ponadto, wizytówka firmy w google, pozwoli wykreować i utrwalić w umysłach fakt istnienia marki.
Wiarygodność
Na swoim profilu możesz gromadzić opinie klientów, zapoznawać ich z usługami i co najważniejsze informować o aktualnościach. Dobrze prowadzona wizytówka pozwoli Twojej firmie na zbudowanie wiarygodności w wyniku czego, nawiążesz więcej kontaktów biznesowych.
Dostępność
Im lepiej zoptymalizowana wizytówka, tym lepsze dotarcie do kupujących. Bez konieczności wchodzenia na Twoja stronę internetową, klienci mogą się z Tobą skontaktować a odpowiednio zaznaczona lokalizacja na mapie Google, pozwoli sprawnie dotrzeć do siedziby Twojej firmy. Reasumując, naprawdę warto być obecnym w mapach google!
Optymalizacja google moja firma
Poniżej odnajdziesz ofertę stworzenia, optymalizacji oraz prowadzenia Profilu Firmy na Google. Każdy pakiet zapewnia większą widoczność marki w sieci, jednak od Ciebie zależy na jaka skala widoczności najbardziej Ci odpowiada.
Wizytówka Google
- START
- W SKŁAD PAKIETU WCHODZI:
- Założenie profilu firmy w Google
- Wprowadzenie danych Firmy
- Instrukcja dotycząca prowadzenia profilu Google Moja Firma.
Wizytówka Google
- ABONAMENT
- W SKŁAD PAKIETU WCHODZI:
- Założenie profilu + konfiguracja
- Regularna optymalizacja
- Bieżąca aktualizacja zdjęć i treści
- Zarządzanie usługami, opiniami i produktami
Wizytówka Google
- ABONAMENT PLUS
- W SKŁAD PAKIETU WCHODZI:
- Założenie profilu + konfiguracja
- Regularna optymalizacja
- Bieżąca aktualizacja zdjęć i treści
- Zarządzanie usługami, opiniami i produktami
- Regularna publikacja wpisów tematycznych
Drabagency.pl
Pytania o wizytówkę
Kiedy Możemy rozpocząć pozycjonowanie wizytówki?
Optymalizację wizytówki Google możemy rozpocząć od razu po podpisaniu umowy i dostarczeniu wszystkich niezbędnych materiałów; treści, zdjęcia, filmy, itp. Jeśli jesteś zainteresowany/a, możemy rozpocząć współpracę już dziś!
Ile kosztuje pozycjonowanie wizytówki?
Proces pozycjonowania wizytówki jest uzależniony od dwóch ważnych czynników, dlatego warto poświęcić temu więcej uwagi. Po pierwsze, lokalizacja firmy – im większe miasto, tym większa konkurencja. Druga sprawa to branża, którą reprezentuje marka – są grupy zawodów, w których posiadanie wizytówki jest bardziej popularne lub mniej. Należy jednak pamiętać, że niezależnie od optymalizacji wizytówki, główną rolę odgrywa tutaj lokalizacja GPS użytkownika szukającego Twoich usług, ponieważ wyszukiwarka google wskazuje zwykle najbliższą lokalizację z odpowiednimi usługami, a nie najlepszą firmę.
Kiedy będą efekty pozycjonowania?
W tej sytuacji również mamy do czynienia z wieloma elementami, które składają się na efekty pozycjonowania wizytówki. Zdarza się, że pierwsza próba optymalizacji wizytówki kończy się sukcesem i już po paru tygodniach nasza firma wędruje na TOP3 Google natomiast bywa również tak, że na ten proces trzeba przeznaczyć kilka miesięcy – nie ma reguły.