fbpx

Drab Agency

ETAPY WSPÓŁPRACY

etapy współpracy przy zleceniu drab agency poznajmy się

Poznajmy się!

Współpracę zaczynamy od konkretnych ustaleń, które w konsekwencji poprawią nasz kontakt. Podczas rozmowy analizuję wszystkie rozwiązania, które klient chce zawrzeć w swoim projekcie i jednocześnie proponuję pomysły usprawniające jego koncepcję. Bazując na oczekiwaniach klienta, przygotowuję indywidualną ofertę, wspartą darmową wyceną projektu oraz informuję o wstępnym czasie realizacji zlecenia.

etapy współpracy przy zleceniu drab agency podpisanie umowy

Formalności

Gdy klient zaakceptuje ostateczny kształt oferty, która została dla niego przygotowana, przechodzimy do podpisania umowy. Dokument ten dopracowywałem na przestrzeni lat pod każdym kątem, tak by w konsekwencji sprawiedliwie zabezpieczał zarówno Wykonawcę jak i Zamawiajacego. Istnieją dwie formy podpisania umowy; pierwsza to zdalna, która pozwala szybko nawiązać współpracę w oparciu o skany umów, natomiast druga odbywa się przy okazji spotkania w uprzednio ustalonym miejscu. Obecnie dużą popularnością cieszy się metoda zdalna, gdyż jest sprawniejsza, bardziej komfortowa i przede wszystkim wymaga mniej czasu. Reasumując, wszystkie wymienione formy podpisania umowy są dla mnie w pełni akceptowalne, natomiast ostateczny wybór należy do klienta.

współpraca podpisanie umowy drab agency

Współpaca, czas start!

Klient dostarcza wszystkie niezbędne informacje, potrzebne do rozpoczęcia pracy nad zleceniem; kolorystyka, styl, itp. Od tego momentu informuję klienta na bieżąco o postępach prac – ma on wgląd do poszczególnych etapów zlecenia i może proponować bieżące zmiany.

współpraca finalizacja zlecenia drab agency

Mamy to!

Na koniec gdy klient w pełni zaakceptuje ostateczny kształt zlecenia, otrzymuje ode wszystkie dane; zaczynając od plików graficznych a kończąc na informacjach dostępowych do strony.

Stały kontakt

Współpraca nie kończy się jednak na oddaniu zlecenia do użytku. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów z funkcjonowaniem strony bądź trudności w jej obsłudze – pozostaję do dyspozycji i służę pomocą. Przeprowadzone szkolenie z zakresu obsługi WordPressa, nie pozostawia klienta samego sobie a mnie nie zwalnia z udzielenia mu pomocy w razie problemów. Zdaję sobie sprawę, że po pewnym czasie użytkowania strony internetowej, mogą pojawić się przypadki, których wcześniej nie mieliśmy okazji przestudiować. W związku z tym, każda napotkana trudność jest omawiana z klientem i w konsekwencji ostatecznie likwidowana. 

Scroll to Top